X گزینه های شخصی سازی:
  • تغییر سایز صفحه:

توافقنامه سطح خدمت

بازگشت
مشاهده سوابق صورتحساب ها و پرداختی های مشترکین
مقدمه : احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،‌توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد . هدف هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده حداکثري از فناوري طالاعات و حذف مراجعات متقاضي به شرکت با شفاف سازي و اصلاح فرايند ها مي باشد . مسئوليت : مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد . تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي : متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند. اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است . متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند. هزينه ها و پرداخت خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ، برای عموم آزاد بوده و مشمول هزینه نمی شود . دوره عملکرد : تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است . خاتمه توافقنامه در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .

نوع فونت

تاهوماپیش فرض

تغییر اندازه فونت

ب+ ب ب-

تغییر رنگ فونت

قرمزپیش فرضآبی

فاصله بین خطوط و کلمات

+ پیش فرض -

اندازه نمایش صفحه

بزرگتر پیش فرض کوچکتر

رنگ پس زمینه

تیره روشن

انتخاب کنتراست

کنتراست تیره کنتراست روشن
رنگ زدایی رنگهای معکوس
بازگشت به حالت پیش فرض
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها