X گزینه های شخصی سازی:
  • تغییر سایز صفحه:

توافقنامه سطح خدمت

بازگشت
مشاهده سوابق صورتحساب ها و پرداختی های مشترکین
مقدمه : احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،‌توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد . هدف هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده حداکثري از فناوري طالاعات و حذف مراجعات متقاضي به شرکت با شفاف سازي و اصلاح فرايند ها مي باشد . مسئوليت : مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد . تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي : متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند. اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است . متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند. هزينه ها و پرداخت خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ، برای عموم آزاد بوده و مشمول هزینه نمی شود . دوره عملکرد : تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است . خاتمه توافقنامه در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها