X گزینه های شخصی سازی:
  • تغییر سایز صفحه:

توافقنامه سطح خدمت

بازگشت
فروش آب تانکری
مقدمه : احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،‌توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد . هدف: هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده مي باشد . مسئوليت : مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد . تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي : متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند. اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است . متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند. هزينه ها و پرداخت براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و از متقاضي یا مشترک دریافت مي گردد . دوره عملکرد : این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۱۳99، اعتبار دارد. خاتمه توافقنامه پس از خاتمه توافقنامه، ارائه خدمت مطابق تواقنامه جدید انجام خواهد شد.
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها