X گزینه های شخصی سازی:
  • تغییر سایز صفحه:

توافقنامه سطح خدمت

بازگشت
فروش آب تانکری
مقدمه : احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،‌توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد . هدف: هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده مي باشد . مسئوليت : مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاونت هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد . تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي : متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند. اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است . متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند. هزينه ها و پرداخت براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و از متقاضي یا مشترک دریافت مي گردد . دوره عملکرد : این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۱۳99، اعتبار دارد. خاتمه توافقنامه پس از خاتمه توافقنامه، ارائه خدمت مطابق تواقنامه جدید انجام خواهد شد.

نوع فونت

تاهوماپیش فرض

تغییر اندازه فونت

ب+ ب ب-

تغییر رنگ فونت

قرمزپیش فرضآبی

فاصله بین خطوط و کلمات

+ پیش فرض -

اندازه نمایش صفحه

بزرگتر پیش فرض کوچکتر

رنگ پس زمینه

تیره روشن

انتخاب کنتراست

کنتراست تیره کنتراست روشن
رنگ زدایی رنگهای معکوس
بازگشت به حالت پیش فرض
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها