مقدمه :
احترام به حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع ،توسعه دولت الکترونيک درخواست هاي متقاضيان و مشترکين و اجابت آن درخواستها را بدون نياز به حضور و صرف زمان و هزينه هاي جانبي ايشان ايجاد مي نمايد که نتيجه اين امر علاوه به کسب رضايت شهروندان ارتقاء بهره وري عملياتي و سلامت اداري نيز مي باشد .
هدف
هدف ارائه خدمت در محل تقاضا مشتري با استفاده حداکثري از فناوري طالاعات و حذف مراجعات متقاضي به شرکت با شفاف سازي و اصلاح فرايند ها مي باشد .
مسئوليت :
مسئوليت اجرا و پياده سازي در ستاد بر عهده معاون هاي برنامه ريزي و منابع انساني و خدمات مشترکين و درآمد در مناطق بر عهده مديران و روساي خدمات مشترکين مي باشد .
تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي :
خدمت گيرنده متعهد به ارائه مدارک و مستندات مورد نياز و همچنين پرداخت هزينه خدمت براساس تعرفه هاي مصوب و ابلاغي بوده و شرکت آبفاي استان ایلام نيز تعهد مي نمايد براساس قانون تشکيل شرکتهاي آب و فاضلاب آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب و ضوابط و مقررات ابلاغي ،نسبت به ارائه خدمت مطلوب در زمان تعيين شده اقدام نمايد .
هزينه ها و پرداخت
براساس تعرفه هاي ابلاغي و فهرست بهاي سازمان مديريت و برنامه ريزي در چهارچوب ايين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب هزينه محاسبه و به متقاضي مشترک پيامک مي گردد .
دوره عملکرد :
تا قبل از تغيير در مشخصات خدمت ، معتبر و نافذ است .
خاتمه توافقنامه
در صورت عدم ايفاي تعهدات در چارچوب قانون و آيين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب با صدور اطلاعيه و اخطاريه توافقنامه خاتمه مي يابد .