تداوم دوره های آموزشی شرکت آبفا استان ایلام دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار گردید

مدیر عامل آبفا استان از تداوم کارگاه و دوره های آموزشی در آبفا استان به جهت بالا بردن کیفیت خدمات به مشترکین خبر داد و گفت: در همین راستا دوره مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی با تاکید بر تداوم کارگاه و دوره های آموزشی توسط شرکت آبفا استان ایلام افزود: در همین راستا دوره آموزشی ارتباط با مشتریان برگزار گردید.
وی با بیان اینکه، رضایت و تکریم مشتری از چشم اندازهای شرکت آب و فاصلاب استان است افزود: این دوره آموزشی به مدت یک روز و به منظور ارتقای آگاهی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، کارشناسان مشترکین و همکارانی که ارتباط مستقیم و یا غیر مستقیم با مشترکین و شهروندان دارند برگزار گردید. و به نحوه برقراری ارتباط کارکنان شرکت آبفا با مشتریان و بهبود این ارتباط تاکید ویژه دارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان در ادامه گفت: در زمینه برقراری، حفظ و بهبود رابطه با مشتریان، تحلیل نیازهای مشتری، استراتژیهای ارتباطی، استفاده از فنون مذاکره و ارتباطات مؤثر با مشتریان و استفاده از ابزارهای CRM و همچنین روند بررسی و پیگیری شکایات مشتریان از دیگر اهداف این دوره آموزشی می باشد.
لازم به ذکر است، برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی آموزشی نیز صادر خواهد شد.


