اولین جلسه شورای راهبری مرکز ارتباط با مشتریان (crm) شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد
![اولین جلسه شورای راهبری مرکز ارتباط با مشتریان (crm) شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد](/img_bank/news/6014031017-122.jpg)
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه با تاکید بر امر مشتری مداری در شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد: یکی از موارد اساسی و حساس که مورد تایید شرکت مهندسی است بحث (crm) است باید بر اساس ضرورت یک تحول اساسی در این حوزه ایجاد شود. محمد محمدی نظرات مشترکین را بسیار مهم دانست و تاکید کرد باید نظرات مردم و بازخورد مشترکین به واحدهای مختلف و مرتبط شرکت منعکس و مورد پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: تمامی اقداماتی که لازم است جهت بهبود عملکرد این دفتر از جمله تجهیز، خرید امکانات تقویت نیروی انسانی، برگزاری کارگاه آموزشی باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد. محمدی با تاکید بر استاندارد سازی ساختار شرکت یاد آور شد: خوشبختانه قرارداد استانداردها یا ایزوهای 10004 و 10002 جهت پیگیری رسیدگی به شکایات و خدمات مطلوبتر به شهروندان بسته شده و تا پایان سال مستقر خواهد شد. در ادامه رضا جمالوندی، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان، با اشاره به اینکه مشترکین در تمامی استان می توانند با مرکز 122 این شرکت تماس حاصل نمایند به بیان چالش های و همچنین ارایه راهکاری های لازم جهت بهبود دفتر پرداخت. وی گفت: با اجرای برنامه های جدید و ارتقا نرم افزاری و پرورش و آموزش نیروی انسانی در مرکز ارتباطات مردمی بزودی شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.
![اولین جلسه شورای راهبری مرکز ارتباط با مشتریان (crm) شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد](/img_bank/news/6014031017-12222.jpg)
![اولین جلسه شورای راهبری مرکز ارتباط با مشتریان (crm) شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد](/img_bank/news/6014031017-122222222.jpg)